5. května 2013 v 21:27 | Briannag |  RC Recenze

Vydejte se na cestu do minulých životů a uzdravte se

Kniha: Minulými životy k uzdravení Minulými životy k uzdravení
Autor: Brian L. Weiss
Nakladatelství: Metafora
Počet stran: 200
Žánr: populárně naučná

Dr. Weiss přináší podrobný průřez svou psychiatrickou praxí zaměřenou právě na reinkarnační regresi. A fobie, nutkavé chování, společenské i vztahové problémy, ale i různé bolesti, které tvrdošíjně odolávaly veškeré konvenční léčbě či terapii, po návratu do některého z předchozích životů téměř zázračně mizí často už po prvním sezení.
Kromě toho, že se v této knize seznámíte s mnoha případy jeho pacientů a s jejich neuvěřitelnými zážitky, dozvíte se také, jak můžete tajemství svých minulých životů poodhalit i vy.
Dr. Weiss vás seznámí s několika fungujícími technikami a nabídne i meditační text, který vás může zavést přímo do vaší vlastní minulosti.

Autor - Brian L. Weiss: Britský vědec. Vystudoval Kolumbijskou univerzitu a posléze pracoval jako primář psychiatrického oddělení fakultní nemocnice Mount Sinai v Miami. Své četné práce na téma minulých životů začal psát poté, co se jedna z jeho pacientek při hypnóze vrátila až za své dětství do svých minulých životů. Šokovaný Weiss stál tváří v tvář revolučnímu objevu - existence minulých životů. Weiss vsadil svou kariéru a své poznatky publikoval. Veřejnost je přijala a dnes pořádá semináře po celém světe, má nadále svou praxi a píše další knihy.

Hodnocení obálky: Obálka mě nijak zvláště nezaujala, ale díky docela sympatické kombinaci šedé a fialová dávám 2/5. Chci upozornit na perfektní poloměkké desky ve kterých je kniha umístěna. Je to perfektní kompromis mezi drahými tvrdými deskami a nepříjemnými měkkými deskami, které nic nevydrží. Musím se přiznat, že já osobně měkké desky na knihách vidím jen velmi, velmi nerada a dříve jsem dokonce měla problém k takto řešeným knihám přistupovat jako k plnohodnotným. To už se sice změnilo, ale přesto musím znovu zopakovat, že měkké desky na knihách nemám ráda.

Obsah:Kniha se zabývá tím, jak minulé životy ovlivňují náš současný život. Pokud člověk trpí například nevysvětlitelnými strachy, které ho omezují a trápí je možné, že jejich příčina tkví v události, na jejíž příčiny zemřel v minulém životě. Pomocí hypnózy se propadáme do minulých životů pacientů v knize a společně s nimi sledujeme léčivý vliv regrese na jejich problémy.

Hodnocení:Celá knížka mi přišla neskutečně zajímavá, protože dneska už pro reinkarnaci skutečně existují vědecké důkazy, jak ostatně vidíme v knížce. Podobné publikace nám otevírají bránu k velice zajímavým poznatkům. Kniha je psána velmi čtivě a tvrzení v ní jsou podložené. Příběhy jednotlivých pacientů jsou hodně zajímavé a já jsem velice ráda, že se mi kniha dostala do ruky. Mimochodem na konci knihy je návod na meditace na doma, nechybí ani návod na auto hypnózu a já Vám něco povím. Já jsem to zkusila, klidové dýchání soustředit se na sebe a přestat vnímat zvuky okolo a na nic nemyslet… nebylo to pro mě tak těžké, protože jsem tuto techniku používala jako dítě, když jsem nemohla usnout (a přišla jsem na to úplně sama…) no a měla jsem fakt zvláštní zážitek… měla jsem zavřené oči a několikrát jsem měla pod víčky pocit, jako, když v létě vysvitne z pod mraků slunce. V jednu chvíli jsem měla pocit, že jsem se vznesla, přestala jsem cítit postel a opravdu jsem měla pocit, že jsem ve vzduchu, ale začalo mi z ničeho nic bušit srdce a pod víčky mi začaly "poškubávat" oči, takže jsem se nikam nedostala. Pak jsem to zkusila znovu a prožila jsem jeden ošklivý zážitek ze střední, který mě trápil ještě teď po letech. Jenže teď když se mi "zdál" jsem v té situaci už zareagovala, tak jak bych reagovala dneska a jakoby jsem se s tou událostí konečně srovnala.

Závěr: Zajímavým a čtivým způsobem zpracované aktuální téma, které se teprve nedávno zbavilo nálepky nesmyslu, který si vymýšlejí lidé s bujnou fantazií. Objevily se důkazy, začalo se vědecky bádat a ukázalo se, že reinkarnace není výmysl a že lidé skutečně žijí více životů než jeden. Během nich se vyvíjejí a stávají se lepšími. Já sama jsem tuto knihu četla s nadšením, protože o reinkarnaci a minulých životech jsem nezvratitelně přesvědčená už od dětství - vždy jsem v tom viděla smysl a věřila v to. Knížka se nesmírně líbila i mé mamce, která v reinkarnaci, minulé životy apod. také věří i když si nemyslím, že by o tom byla natolik pevně přesvědčená jako já. Knížku vřele doporučuji všem, koho toto téma zajímá, skutečně se dozvíte nové a přínosné informace (já například netušila, jak lehká je hypnóza). Myslím si, že kniha by se mohla líbit i skeptikům, protože tváří v tvář důkazům zjistíte, že tak to skutečně je a třeba přijdete na nějaký problém, který Vás trápí a který by mohl mít kořeny v minulých životech.

100 %
Za poskytnutí výtisku k recenzi, děkuji nakladatelství Metafora.

Zdroj obrázku a anotace: nakladatelství Metafora.