RC Recenze: Tajemný ženich

14. června 2013 v 11:05 | Briannag |  RC Recenze

Sdělená bolest je poloviční bolest

Kniha: Tajemný ženich Tajemný ženich
Autor: Karen Ranney
Počet stran: 352

Montgomerymu Fairfaxovi z rodiny jižanských plantážníků, který přijíždí převzít titul a panství po skotském dědečkovi, se v jednom londýnském klubu podaří zachránit mladou dámu Veroniku McLeodovou před zneuctěním. Poté, co je nucen si ji vzít za ženu, odjíždí oba do Skotska, kde se kvůli vzájemnému nedorozumění dostávají do vážných nebezpečí. Podaří se jim přemoct vzájemnou nedůvěru a důvěřovat vzájemné náklonností?

Autorka - Karen Ranney: Karen Ranney se chtěla stát spisovatelkou, už když jí bylo pět let a plnila svůj notýsek různými příběhy. Lidé v jejích povídkách dělali obdivuhodné věci, ale ona byla příliš plachá, aby se zabývala něčím podobným. Teprve léta strávená v Japonsku, Paříži a Itálii nejen podnítila její představivost, ale zároveň způsobila, že se konečně zbavila své plachosti. Přesto dává přednost tomu, když se její současná dobrodružství drží na stránkách jejích knih. Karen žije v texaském San Antoniu.

Hodnocení obálky:Obálka mě nijak neuchvátila. Nejenže neodpovídá ději knihy, ale navíc je obrázek naprosto tuctový a ani rudohnědá barva nepatří k nejoriginálnějším. Takže tentokrát uděluji 1/5.

Obsah:Veronika McLeodová udělá hloupost a je známo, že za hloupost se platí. Ona musí svoji chybu zaplatit sňatkem s přitažlivým, nicméně lhostejným, Američanem Montgomery Fairafaxem. Na jednu stranu se zdá, že měla obrovské štěstí z nechtěné a trpěné chudé příbuzné se rychlým sňatkem stala ženou novopečeného skotského lorda. Bohužel situace mezi nimi není zrovna růžová a sled událostí vyvrcholí, když Montgomery obviní Veroniku, že se ho pokusila zabít. Mohou mít i přes to naději na šťastné manželství?

Hodnocení:Knížka se mi opravdu líbila, protože patřila k těm, kde se kromě vášnivých scének odehrává nějaký příběh. Veronika i Montgomery mají každý své bolestné vzpomínky a rány ze kterých se dosud nevzpamatovali. Když je osud vžene do manželství, musí si k sobě najít cestu dva úplně cizí lidé.
Opravdu se mi líbilo postupné odhalování jejich minulosti a to, jak k sobě nacházeli cestu.

• Příběh

• Postava Edmunda Kerra mi byla skutečně nesympatická

Závěr: Opravdu pěkně napsaná knížka, která určitě potěší a zaujme nejednu čtenářku. V knize se opět objevuje Tullochské zrcadlo, jako ve všech autorčiných knihách, které jsem zatím četla. Upřímně jsem docela zvědavá, jestli se o tom zrcadle dozvíme, někdy něco víc a především bych byla ráda za informace o tom, kde získalo svou moc a o jak k němu přišla jeho úplně první majitelka. A na úplný závěr, bych ráda vyzdvihla Epilog, který mě vážně zaujal…

75 %

Zdroj obrázku, anotace a informací o autorce: nakladatelství Baronet..